Éindelijk vakantie! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Loesentobyinnicaragua - WaarBenJij.nu Éindelijk vakantie! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Loesentobyinnicaragua - WaarBenJij.nu

Éindelijk vakantie!

Door: Loes

16 Juli 2017 | Nederland, Tilburg

Zo, we hoeven niet meer te werken en het laatste festivaldagje zit er ook op. Vandaag gaat het eigenlijk beginnen. Huis opruimen en poetsen, en het allerbelangrijkste, onze koffer en backpack inpakken!
Na een val van de trap vrijdag heb ik wat last van mijn grote teen, welcome to my live! Over 48 uur zitten we in het vliegtuig.

Vergeet niet om je in te schrijven voor de mailinglist, dan krijg je een berichtje als we weer iets posten!

Ga zo proberen ons reisschema en de kaart bij de foto's neer te zetten!

Groetjes Toby en Loes

• 16 Juli 2017 - 09:39

Kim:

Lief neefke en lieve Loes,
    Geniet van deze mooie en bijzondere reis!!!! Heel veel plezier! En als jullie weer terug zijn, dan kom ik gauw Tilburg onveilig maken en wil ik graag de foto's zien en de verhalen horen! xxxx

• 16 Juli 2017 - 18:34

Hanneke:

Super leuk dat ik jullie zo kan volgen.
    Hele fijne vakantie.

• 17 Juli 2017 - 10:29

René:

Gôh, ik kom er net achter dat het eigenlijk 'vanavond' al is dat we jullie wegbrengen naar Schiphol... time flies...tot later
    Rene

• 17 Juli 2017 - 18:43

Mayke En Frans:

Ha Loes en Toby. Wij wensen jullie een goede reis en tot morgenavond in hostal la buene onda in Matagalpa. (even appen in Londen he!)